sâmbătă, 23 iunie 2012

And i miss you.



O să fie ceva scurt, pentru că, sincer, nu vreau să scriu despre tine. Dar îmi lipsești, iar ăsta nu e un lucru opțional, nu e ceva pentru care pot opta, nu pot alege să-mi fie sau nu dor de tine. Nu-mi pot impune asta. Pentru că ești real, perfect cu imperfecțiunile tale și-mi lipsește tocmai persoana care credeam eu că ești. Am învățat, datorită ție, că nu-mi lipsește neapărat persoana ta ... Îmi lipsește ce eram și ce simțeam când eram cu tine, în preajma ta and stuff. Mă făceai să mă simt specială, asta este, iar eu iubesc să mă simt specială, pentru că, ei bine, cred că oricui îi place să aibă pe cineva care-l face să se simtă special. După o perioadă am realizat că am început să împart băieții în două categorii: tu și cei care nu sunt tu. E greșit, știu, să cred că va mai fii cineva, vreodată, ca tine; poate că nici nu mai vreau pe cineva ca tine. Nebună să fiu să îmi doresc să mai fiu rănită încă odată. Dar probabil c-aș risca, știi ? 

Și-mi lipsești. Poate că nu ți-am spus-o prea des sau chiar deloc în ultima vreme, sau poate când am spus-o nu ai luat-o în serios, dar ... I fucking miss you și, câteodată, tot ce-mi doresc e să-ți trag una și să-ți spun ”Heei, îți amintești de mine ? Obișnuiam să însemn ceva pentru tine ...”. Dar n-am s-o fac. Sunt prea lașă. Așa că renunț.

15 comentarii:

  1. Parca imi pare rau ca esti atat de mica :))

    RăspundețiȘtergere
  2. hm. uneori "Renuntatul" nu e o solutie asa de buna.. da dovada de lasitate.
    Si mie imi lipseste.. mult chiar.. dar nu o sa ii zic niciodata.
    Imi lipsesc momentele in care ma facea sa rad.. dar din pacate a plecat.. si daca s-ar intoarce.. hm. nu stiu ce as face..
    Probabil ca nu l-as primii din nou in viata mea..pentru ca stiu ca va pleca din nou..si culmea, se intoarce chiar cand aproape uitasem.. mereu e asa.
    Damn this shit.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Exact. Mereu se intoarce cand esti aproape gata cu asta. Si, stii, eu una zic ca nu-l mai primesc in viata mea, dar pe cine incerc eu sa mint ? Mereu il primesc inapoi.

      Ștergere
  3. Hm...Ei bine,cred ca amundoua suntem lase..si probabil ne-am cam saturat sa tot speram..Speranta este renuntare..renuntarea la a mai lupta..Nu este convingerea ca lucrurile vor lua o intorsatura buna,ci convingerea ca ceea ce facem are sens indiferent ce intorsatura iau lucrurile.

    RăspundețiȘtergere
  4. cand trec peste, face cumva si se intoarce. si ma face sa ma simt speciala. insa nu la fel de speciala ca in zilele cand nu avea curajul sa plece.
    acum pleaca. si se intoarce. si iar pleaca.si eu astept. si asta e povestea noastra..

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. exact. și eu rămân mereu cu speranța c-are să se întoarcă mereu și mereu și mereu ... dar uneori vine tare greu

      Ștergere