joi, 8 august 2013

Ma cam doare



Cunosti un om. Va imprieteniti. Deveniti cei mai buni prieteni.

Cand ai un cel mai bun prieten, te gandesti ca niciodata n-o sa plece de langa tine, ca, in ciuda faptului ca va mai certati cateodata din diverse motive, va veti impaca si veti iesi iar impreuna afara, veti merge la strand, veti viziona impreuna seriale si asa mai departe.

Dar prietena mea cea mai buna se muta. La 200 si ceva de kilometri de mine. Nu stiu cata coerenta o sa aiba postarea asta, pentru ca imi vine a naibii de mult sa plang. Mi-ar placea sa spun "Da, And. se muta, intr-adevar, dupa liceu", dar And. a mea pleaca luna asta, pe 11, adica peste 3 zile, la exact o zi dupa ziua mea. 
Stiu, vom vorbi la telefon, pe mess, pe facebook, ne vom vedea cat de des vom putea, dar ... nu-i acelasi lucru. N-o sa fie aici cand o sa ma impiedic, cand el o sa treaca pe langa mine si-o sa vreau sa intreb "ia vezi, se uita?", cand ... ma rog, in toate momentele astea in care-mi doream sa fie langa mine ! Si cred ca ma tem c-o sa gaseasca o alta prietena acolo, mai buna ca mine, mai generoasa, care sa arata mai multa grija fara de oameni.
Mereu am fost o egoista si nu m-am chinuit sa ascund asta. Pentru ca asta sunt eu. Si-are sa gaseasca acolo pe cineva ca ea, care va stii s-o pretuiasca, iar eu nu vreau s-o pierd, pentru ca nimeni nu ma stie ca ea, nimeni nu-mi stie toate partile proasta si nimeni nu m-a acceptat vreodata cum a facut-o ea.

And. draga, nimeni n-o sa te poata inlocui vreodata. M-am purtat prosteste, copilareste uneori, am fost rasfatata si rea, m-am gandit doar la mine, la ce m-a durut pe mine si deseori nu te-am intrebat daca ti-e bine. Dar n-am uitat nimic din ce-am facut sau vorbim si am sa apreciez mereu persoana ta si tot ce ai facut pentru mine.
Acum, ca pleci, spre o viata mai buna, zic eu, ca asta-ti doresc, vreau sa-ti cer un singur lucru, un ultim lucru: daca-ti gasesti o alta prietena acolo, care sa-mi ia mie locul, doar nu ma uita. Tine-ma minte. Aminteste-ti cand si cand de mine, da-mi cate un mesaj sa-mi zici ca esti bine, sa-mi zici c-ai tai sunt bine. Si nu ma uita. Nu ma uita. Tine-ma-n suflet, And. !

2 comentarii:

  1. Prieteni adevarati nu se vor uita niciodata. Si eu am patit la fel..eu m-am mutat in alta parte si m-am despartit greu de prietena mea..iar acum noi doua nu am mai vorbit de 1 an..si imi este dor de ea.Sper ca voi macar sa vorbiti :* Ai grija de tine

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi pare rau s-aud asta :(. Noi am vorbit si aseara, la inceput mai okay, apoi mai cu lacrimi, apoi iar ne-am calmat. Incercam sa ne adaptam :D.
      Ai si tu grija de tine ! >:D< (parca simteam nevoia s-o aud de la cineva)

      Ștergere