marți, 3 iulie 2012

Pentru că merit să zâmbesc.





Cu toții avem acei prieteni din copilărie, pe care sperăm să-i vedem mereu în stânga sau în dreapta noastră, sperăm să auzim mereu interfonul/telefonul sunând și să fie ei, dar vine un moment în care ei ... pur și simplu pleacă. Nu pentru că vor sau ceva, pentru că se mută sau mai știu eu ce.


Luna asta, pe șapte, se întoarce un astfel de amic, pe care nu l-am mai văzut de doi ani. Nici măcar nu pot exprima în cuvinte cât de dor îmi este de el și ce entuziasmată sunt că vine. De fapt, eman acum numai energie pozitivă și voie bună, am devenit, poate, chiar enervantă pentru unele persoane din jurul meu, dar nimeni, niciunul dintre ei, nu poate înțelege, nu știe cum este ... Am avut chestia asta că mă atașam foarte repede de persoane și, chiar dacă tipul ăsta e un miștocar și un tăntălău, îl iubesc așa cum e. Mă simt fericită pe bune după multă vreme :).


Nu prea mai știu acum ce să scriu, îmi zburdă degetele pe tastatură și sunt numai un zâmbet. Probabil am să revin cu o postare în care am să scriu despre cum a fost când a venit and stuff. 

12 comentarii:

  1. Si eu am o prietena si ne desparte multi kilometrii :( Imi este asa dor de ea..
    Cat despre acest tantalau si mistocar ..sunt sigura ca si el dabea asteapta sa va vedeti..este destul de rara,dar nu imposibila,o prietenie intr-un un baiat si o fata fara ca unul dintre ei sa nu vrea ceva mai mult (intelegi tu :))) Cunosc si eu un baiat de 3 ani :x de care imi este atata dor ..dabea astept sa ne vedem vara asta 8->
    Pupici :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sper sa fie bine si la tine :* Eu aproape ca numar zilele si-mi inchipui ca a crescuuut, s-a schimbat. Sunt ca o doza de Pepsi pe care abia ai agitat-o :))

      Ștergere
  2. Am avut si eu prietene in copilarie,prietene care odata ce-au plecat am mai vorbit de vre-o doua ori si atat,nu mai tinem legatura de ani buni,si acum cand imi aduc aminte ce prietenie stransa ne lega.Si daca totusi ziceam de ce care-au plecat.Prima mea asa zisa "iubire" a fugit de mine :D a plecat fara sa-mi spuie cu vreo 5 ani in urma,multe s-au inamplat de atunci,si nici nu mai vreau sa aud ceva de el.Dar,uneori ma intreb"chiar asa rea eram?de a plecat fara macar sa-mi spuna ca pleca" ca oricum nimic nu mai avea cum sa continuie.pacat ca cand s-a intors peste vre-un an eu nu mai eram proasta pe care o credea el,si am fugit eu de el.nu peste mari si tari,dar pur si simplu-am fugit din viata lui.nu pentru ca mi-ar fi fost frica de ceva,pur si simplu ca nu-mi plac oamenii care-si bat joc de mine.Daca cumva ai timp pentru mine,te astept sa-ti dai si tu cu parerea,dar te rog daca ai ceva sa-mi raspunzi la ce am scris mai sus,raspunzi aici,nu la postarea mea,fara suparari,dar citeste postarile "iubitul meu" si nu vreau sa vada ceva de gennu "imi pare rau ca asa sf a avut prima iubite".Sper ca am fost intelegatoare.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Tipul despre care-am scris eu imi este doar amic. Dintotdeauna.
      Nici nu ma gandeam sa scriu asa ceva si, mereu raspund aici (pe blogul meu, la parerile/raspunsurile pe care le primesc). E urat, stii, urat ce a facut. Dezamagitor. Pentru ca tu pur si simplu nu te asteptai la asta de la el. Ironic este in viata ca persoanele care ar putea sa jure ca vor fii mereu langa noi si nu ne vor rani, sunt primele care pleaca si ne fac sa plangem. Pur si simplu nu merita niciun efort, cred ca e bine ca nu l-ai mai primit inapoi, vreau sa spun ... nu esti o papusa, nu se poate juca cu sentimentele tale sau cu tine. Te uita intr-o vitrina si apoi te vrea inapoi. Nu merge asa, dar stii, avem si noi o parte din vina. Ii lasam sa creada ca pot face ce vor din nou, ca le apartinem intru totul si ca pot pleca, ne pot lasa asa ... singure si apoi sa se intoarca ca si cand totul ar fii okay, ca si cand am fii vorbit in fiecare zi, desi poate a fost absent multa, multa vreme ...

      Ștergere
    2. Unicul lucru de care recunosc ca-mi pare rau e ca mi-am irosit 3 ani cu el.Acum imi aduc aminte cu ironie de tot ce-am facut,ce-am simtit atunci.Inchipuieti stateam la o cina in casa lui,cu ai mei si ai lui,el fiind demult plecat.Si cum sa te simti,cand ii simti parfumul imbibat in pereti,in cearsafuri si chiar prezenta i-o simteam peste tot.Nasol.Dar am trecut peste asta.Si-mi pare rau astazi ca mi-am irosit atata timp.Am devenit scorpie datorita lui.Si mi-am batut joc de suflete asa cum si-a batut el de-al meu.Am fost cea de care astazi mi-e rusine.Nustiu de ce-ti spun toate astea,probabil putin te intereseaza pe tine,viata mea.

      Ștergere
    3. Eu i-am spus ex`ului "ti-as spune sa pleci, dar ma simt ca si cum ai fii plecat deja demult" ... chiar stiu cum e sa-l regasesti in tot ce te inconjoara, sa-i simti parfumul, sa ti se para ca e mereu langa tine, cand el deja, practic, nu mai e.
      Si eu am devenit altfel din cauza lui, am devenit, aparent, o nesimtita. El era tipul de baiat "imi place, pana am acea persoana" si eu o perioada devenisem la fel, dar chiar nu-mi placea ce devenisem si m-am schimbat iar. E dureros cand pleaca cineva, la mine-a trecut un an si ceva de cand e totul gata, dar daca aud o melodie care-mi aminteste de el, plang ca o proasta >,<

      Ștergere
    4. Eu nu m-ai am motive pentru care asi plange pentru acel,a disparut din viata mea demult.Daca pana la urma sunt acum intr-o relatie de 2 ani si ceva.Mi-a trebuit timp ca sa-l uit pe acel "fost",am avut nevoie de undeva 2 poate chiar 3 ani ca sa scap de toate amintirile.Odata ce l-am intilnit pe actualul meu iubit,totul s-a dat uitarii,cred ca merita sa incerci si tu sa-ti gasesti pe alt cineva.Cu actualul nu a fost un inceput perfect,pentru ca el era tipul de genu "sunt cu tine,dar vreau sa fiu si cu altele"...asta pe mine m-a deranja destul de mult.Eram intr-o relatie deja,dar...ne inselam reciproc.El isi batea joc de cine vroia,iar eu nu ramaneam in urma lui.Din fericire,astazi nu mai e asa.Intr-un sfarsit ambii ne-am saturat de jocuri murdare.Citind mai multe postari din blogul meu,poti intelege multe.Te astept.

      Ștergere
    5. Am sa citesc, chiar sunt curioasa >:D<. E bine ca acum esti fericita si ca ai trecut peste, doar nu putem plange o vesnicie dupa niste tipi ...

      Ștergere
  3. Ma bucur pentru tinee >:DDD<
    Prietenii mei din fata blocului din pacate au plecat definitiv. Acum un simplu " buna-pa" e tot ce ne mai leaga.
    Abia astept urmatoarea postarea >:DDD<
    Have fun :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mercii mult :* imi pare rau sa aud asta, e nasol cand nu mai gasim subiecte comune cu prietenii pe care-i iubeam ... >,<
      ma bucur ca citeeesti, am sa scriu, am sa scriu, numai sa vina odata >:D<>:D<>:D<

      Ștergere