duminică, 22 iulie 2012

Leapşă.

Reguli:


1. Postează imaginea Liebster Blog Award.
2. Spune 11 lucruri despre tine.
3. Răspunde la întrebările adresate de cel care te-a nominalizat şi formulează un set nou de 11 întrebări pentru cei pe care îi nominalizezi.
4. Nominalizează 11 persoane ( + link ) care să realizeze acest tag.
5. Mergi pe pagina lor şi anunţă-i.
6. Nu da tagul înapoi !



# 11 lucruri despre mine.

1. Sunt sensibilă.
2. Sunt geloasă.
3. Iubesc ploaia.
4. Sunt posesivă.
5. Nu ştiu să iubesc decât veşnic.
6. Am momente în care sunt competitivă.
7. Toamna e anotimpul meu preferat.
8. Sunt copilăroasă.
9. Sunt orgolioasă.
10. Uneori mă simt singură fără motiv.
11. Sunt, rareori, irascibilă.

# 11 întrebări de la Ana.

1. Îţi place ploaia ?
De fapt, iubesc ploaia. Nu e niciun alt fenomen al naturii care să mă facă mai fericită.

2. Care este numele primei iubiri ?
Alexandru.

3. Ce lucruri îţi plac ? Ce lucruri nu îţi plac ?
Îmi place muzica, plimbările, ploaia, cărţile, prietenii mei ... Îmi displac orele de mate şi sport, zilele caniculare, situaţiile în care sunt nevoită şi nu vreau, despărţirile, etc.

4. Care este trupa ta preferată ? 
Greu de spus. The script, Train, Hurts, Breathe Carolina, Sonata Arctica, Metallica, Scorpionos, Red Hot Chili Peppers şi tot aşa ...

5. Un lucru care ţi-a marcat viaţa ?
Uită-te la întrebarea 2.

6. Care este cartea ta preferată ?
Greu de ales. Harry Potter - toate seriile, au fost cărţile copilăriei mele. Mi-a plăcut mult Enigma Otiliei şi Invitaţie la vals, Moş Goriot şi încerc să mă opresc, deşi e cam greu.

7. Când îţi place cel mai mult să te uiţi la cer ?
La apus.

8. Ce îţi inspiră luna într-o seară răcoroasă de vară ?
Nostalgie. 

9. Dacă într-o seară ploioasă de toamnă ţi-aş cere să mă primeşti la tine, ai face-o?
Probabil că da.

10. Un lucru frumos care ţi s-a întâmplat ?
Au fost sute, mii, dar cel mai frumos ? Uită-te iar la întrebarea 2. Şi, mă rog, cei mai buni prieteni.

11. Te-am plictisit ?
Deloc chiar.

# 11 întrebări pentru voi.

1. Momentul preferat din zi ?
2. Ai iubit vreodată pe cineva şi să nu ştii de ce ?
3. Tip de muzică preferat ?
4. Desenul preferat în copilărie ?
5. Ce semnifică apusul pentru tine ?
6. Dar răsăritul ?
7. Crezi în a doua şansă ?
8. Cât valorează pentru o tine expresia "îmi pare rău" ?
9. Ultima carte citită ?
10. Cea mai tristă întâmplare ?
11. Există o persoană în viaţa ta care a plecat şi pe care o vrei înapoi, dar ştii că orice ar fii nu se mai întoarce ?

O dau mai departe la:

2 comentarii: