vineri, 31 august 2012

E gata vara.

E gata, vai, si ce ma mai bucur ! Asteptam de-o vesnicie toamna si parca nu mai venea odata ... Daca scriam ieri postarea asta, probabil ca mi-as fii facut o lista cu ce am facut si ce nu vara asta, dar azi nu. Azi nu pot, nu vreau, nu am chef. Nu stiu ce-am facut toata vara, daca sunt sau nu mandra de mine, dar stiu ca am avut grija sa ma dau ca lumea peste cap aproape de sfarsitul ei - ca, deh, asa sunt eu, imposibila. 

Dar e okay, mai, e okay ... Ochii care nu se vad, se uita.



Si acum spune-i sa nu se mai plimbe pe aici niciodata, ca sa nu-i mai vad ochii !


2 comentarii:

  1. Nu a venit inca toamna. Teoretic a venit, dar practic vara va mai dura un pic... cel putin pana dispare caldura asta. Poate odata cu caldura vor dispare si regrete, amintiri etc.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. I hope so ... Si astept sa dispara soarele asta enervant and stuff.

      Ștergere