duminică, 11 noiembrie 2012

Idee rea ?



Am terminat de vazut un film acum vreo doua ore, Scriitorul de scrisori, si m-a impresionat foarte mult. N-am sa ma apuc de povestit filmul, nu asta e scopul postarii, important e ca m-am inspirat de la un personaj din film si m-am apucat sa scriu ... scrisori anonime, cu urari dragute, pe care am sa le introduc in postele oamenilor si, sper, sa le aduca un zambet pe buze.

Nu primim in fiecare zi scrisori, nu trimitem in fiecare zi scrisori si, ca sa fim sinceri, nici macar nu mai trimitem scrisori, ne rezumam la email'uri, la sms'uri si alte bazaconii.
Imi place Craciunul, in opinia mea Craciunul e o sarbatoare in care daruim: lucruri, iubire, sentimente, zambete, orice !

Nimeni n-o sa vina pe strada si sa-mi stranga mana, sa-mi spuna "iti multumesc pentru urare!" sau "craciun fericit si tie!" si n-am sa vad nici zambetele oamenilor care-mi vor deschide micile scrisori, dar stiu ca ele vor exista. Stiu ! Pentru ca trebuie ! 


Pentru ca si mie mi-ar placea sa am o astfel de scrisoare in posta de Craciun. Si in fiecare zi.

12 comentarii: