duminică, 9 septembrie 2012

Something.

Am furat o leapsa de la Rares:




1. Ce inseamna pentru tine toamna ?
Cea mai frumoasa perioada din an - culori, ploi, vant, cer innorat ... Prefectiunea.

2. Numeste trei lucruri care-ti plac sa le faci in acest anotimp.
Plimbarile prin padure, fugitul prin ploaie si fotografiatul a tot ce poate fii fotografiat.

3. Care-i luna ta preferata de toamna ? De ce ?
Septembrie, i guess. Vorba unei prietene, de ce nu ? : )) Just kiddin'. Nu stiu, faptul ca acum incepe toamna si pot vedea natura schimbandu-se, incep liceul and stuff; pur si simplu imi place.

4. Povesteste cea mai frumoasa intamplare din intervalul septembrie - noiembrie.
Well, e septembrie, dar sunt sigura ca niciun alt eveniment n-o sa-mi mai placa asa mult ca acesta, asa ca-l pun pe asta: a fost pee 9 septembrie, you know, cand ai venit aici si finally ne-am vazut. Initial credeam c-o sa fug inainte sa ajungi, dar n-am facut-o. A fost genial <3.

5. Ce ambitii ai pentru toamna lui 2012 ?
Note mari, fotografii, sa nu ma las nicicum de alergat, sa fiu mai intelegatoare si cam asta-i, presupun.

6. Scrie patru versuri - de la tine - in legatura cu toamna.
Nu cred ca sunt in stare acum, poate am sa editez.

7. In viziunea ta, care e cea mai frumoasa experienta care se poate trai in acest anotimp ?
Presupun ca e genial sa te casatoresti toamna sauuu, pentru persoane mai de-o varsta cu noi asa, sa gasesti pe cineva care sa te iubeasca si sa-ti spuna asta toamna, idk, ceva de genul acesta <3.

8. Ce crezi ca defineste cel mai bine toamna ?
Culorile.

9. Te-a atins vreodata melancolia toamnei si starea generala specifica ei ?
De fiecare data.

10. Un aspect negativ al acestui anotimp.
Nu exista asa ceva.

6 comentarii: