luni, 11 martie 2013

11.02.2013



Sunt atât de speriată, atât de speriată fără niciun motiv real. Adorm în fiecare seară bine dispusă, cu gândul la tine, cu gândul c-o să te văd și o să îți zâmbesc. C-o să mă cauți cu privirea, cum faci mereu, c-o să-mi zâmbești și c-o să vorbim mai mult prin priviri. Că te ignor. Că mă tem. Mă trezesc în fiecare dimineață cu gândul ”e azi. azi o să aflu că are pe altcineva” și-mi dispare gândul când te văd și reapare când vine seara ...

Nu sunt coerentă. E abia luni și sunt obosită. Și nu vreau weekend. Vreau să te văd. Și vreau să-mi spui că mă placi, vreau să-mi spui mie, nu lui And., vreau să-ți faci curaj, așa cum spui că n-ai.
Așa că ar fii mișto să îți iei inima în dinți și să-mi spui ceva.

9 comentarii:

  1. :| ..
    Cred ca asteptarea asta este cea mai ingrozitoare..Si eu am asteptat,si as fi mincinoasa daca ti-as spune ca inca asteptat ca el sa-mi spuna asta..Sau cel putin sa-mi demonstreze ca sunt mai mult decat o fata cu care el isi petrece timpul liber ca nu cumva sa se plictiseasca..
    Ar fi misto sa-si ia inima in dinti.Nu stie ce pierde !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. De multe ori oamenii ne demonstreaza ce importanti suntem pentru ei cand noi deja am alungat sentimentele pentru ei, cand reusim, in sfarsit, sa trecem peste si uneori nu ne face bine ca se intorc sa ne spuna ceva sau se ne demonstreze ceva, alteori devenim pur si simplu indiferenti si nu ne mai afecteaza atat de tare sau chiar deloc. Asa ca sper si eu sa se iti demonstreze ceva, daca asta ar rezolva ceva, sau macar pentru tine, sa stii tu ca ai insemnat ceva mai mult pentru el ! Nu te cunosc (desi mi-ar placea), dar sunt absolut convinsa ca meriti. Sunt sigura !
      Si chiar ar fi misto sa isi ia inima in dinti. Inca sper. Am rabdare.

      Ștergere
  2. Ar fi misto sa ii iei tu inima-m dinti ;)) daca intelegi ce vreau sa spun

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Inteleg ;;) Dar, de obicei, ma pierd cu firea cand e de fata si spun lucruri fara logica :))

      Ștergere
  3. Multumesc ! :) Am trecut si eu pe la tine, ai un blog interesant, ti-am dai si eu follow.

    RăspundețiȘtergere