joi, 20 decembrie 2012

Iubeşte-mă.



- Ce faci ?
- Îl iubesc.
- Dar ce ştii despre el ?
- Nimic.

Ştii momentul ăla când abia aştepţi să vezi pe cineva ? Când eşti morocănos toată ziua, pentru că persoana aia specială nu apare mai repede ? E momentul acela când zâmbeşti cu gura până la urechi (şi mai mult dacă se poate) când trece pe lângă tine.

Cum am zis mai pe la începuturi sau când oi fi zis eu, am să postez tot felul de tâmpenii/prostioare aici, so, încep * laughs *

Discuţie între mine şi cea mai bună prietenă : 
- Auzi, trebuie să îţi spun ceva ...
- Spune.
- Promite-mi că nu râzi de mine.
- Nu râd, promit.
- Îmi place de T^2 (T pătrat).
- Măi, de ce să râd ? E drăguţ şi deştept şi ... Pff, ce vorbesc eu aici ? *râde ca o nebună*

Altă zi, la şcoală, pe coridor. Eu cu cea mai bună prietenă :
Stăteam sprijinite de perete, iar el era la uşă. Ea mă loveşte cu piciorul în piciorul meu, strigând:
Ea: UITEEEE-L !!! UITEEEE-L!!! ÎL VEZI ? LA UŞĂ!
El: Eu ? 
Eu: Evident că nu tu. 
*După ce pleacă el*
Eu: Idioato.
Ea: Scuze, voiam să-l vezi. 

Anyway, a fost epic. 

Promisiune: în vacanţa asta nu trebuie să îl văd. Nu trebuie să îl plac sau iubesc. Şi nu trebuie să plac sau să iubesc pe nimeni. Punct.

Ştiu că nu am să mă ţin de promisiune. Am să fiu ceva de genul "mi-a trecut, And., zău." şi apoi am să-l văd şi am să fiu ceva de genul "omfgomfgomfg, mi-a zâmbiiiiiiiit!"

6 comentarii:

  1. Stiu momentul ala.. :))
    promisiunea aia ar trebui sa o respect si eu,da e imposibil.. si revelionul il fac cu el :|

    RăspundețiȘtergere
  2. Auci ;O. Eu deodata merg de bunavoie la magazin, ca, deh, cica vreau sa fiu saritoare. Dar ma cam mint singura, ma duc doar pentru ca locuim prea aproape unul de altul si sper sa ne intalnim la magazin.

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce frumos :( Si eu sunt in aceeasi situatie cu tine..sora mea de suferinta..rpimul lucru care imi trece prin cap cand il vad: " E groaznic..sunt indragostita"..de parca dragostea ar fi vreo boala fara leac..

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, serios, si eu sunt cam la fel :\. Tot zic "trebuie sa imi treaca" si And. ma intreaba "asta vrei ?" si eu "nu, trebuie si gata." >,<

      Ștergere